18 důvodů, proč dělat strategii 

s námi

Proč s námi naši klienti spolupracují? Proč nám dali přednost před konkurencí? Proč se na nás obrátili s tak závažnými požadavky, jako je jejich byznys model, strategie či značka? Zjistíte na této stránce.

Domů > Přemýšlíte o nás? > 18 důvodů, proč dělat strategii s námi

Naše výsledky = Váš zisk

 

1) Jdeme po výkonu

Víme, jak to v byznysu chodí. Není důležité, co se odvede, ale jaké výsledky daná činnost přinese. Přesně tak přemýšlíme a fungujeme i my. Zajímají nás KPI veškerých našich činností a ta také s klientem řešíme a hlídáme. Dokážeme vyhodnotit přínosy naší práce a k Vaší investici do naší práce se skutečně jako k investici chováme.

2) Máme rádi odměňování dle výkonu

S tím souvisí i způsob odměňování, které preferujeme a nasazujeme u všech zakázek, kde jen to jde. A totiž odměňování podle výkonu, často podílem na tom, co jsme klientům vydělali nebo naopak ušetřili.

3) Společný růst především

Nerosteme na klientech ale s klienty. Vždy se snažíme naši spolupráci nastavit prorůstově a zajistit, aby klienti na spolupráci s námi vydělali maximum. Nikdy nejdeme proti klientům, ceníme si naší nezávislosti a jen ojediněle fungujeme v rámci provizní spolupráce s jinými firmami.

4) Svá rozhodnutí stavíme na datech

Jedině tak jsme schopni doručit skutečně špičkový výkon. Rozhodování bez dat je jako věštění z křišťálové koule. Můžete se trefit, ale jde o dílo náhody.

 

Naše know-how = Vaše výhoda

5) Využíváme osvědčené metody a nástroje

Metody a nástroje, které používáme, byly vyzkoušeny různými společnostmi a konzultanty

po celém světě a osvědčily se. Až poté jsme je přijali a udělali z nich součást našeho toolkitu. Nevymýšlíme již jednou vymyšlené. Neobjevujeme znovu kolo. Používáme to, co se prokazatelně osvědčilo.

6) Nebojíme se nových možností a postupů

Nebojíme se zavádět nové (a ozkoušené) postupy, je-li to účelné. Nelpíme na starých postupech, pokud nové mohou přinést větší výkon. Posouváme se dopředu a rosteme s vývojem v našem oboru a oborech našich klientů, tak abychom byli schopni přinášet stále aktuální odpovědi na jejich otázky a problémy.

7) Vše se snažíme testovat nejdříve na sobě

Chceme mít jistotu, že i když používáme osvědčené a mnohokrát ve světě otestované nástroje a postupy, že budou skutečně účinné a užitečné pro naše klienty. Proto naše firma funguje jako laboratoř, v níž zkoušíme všechny nástroje, postupy a principy, které bychom rádi používali v rámci naší poradenské práce.

8) Vzděláváme sebe i ostatní

Rozvoj a aktualizace znalostí a dovedností je klíčová v jakémkoli oboru. Proto sami sebe vzděláváme v maximálním rozsahu, ať už v rámci interní akademie, nebo v rámci externích vzdělávacích aktivit. Vzděláváme také naše klienty. Chceme, aby na nás získali maximální nezávislost a byli schopni si své problémy po čase řešit sami s jen minimální pomocí z naší strany nebo zcela bez ní. Zkrátka, nedáváme lidem rybu, učíme je rybařit.

 

Spolupráce = oboustranný růst

 

9) Dbáme na efektivitu komunikace

Snažíme se fungovat jako firma s NoEmail Policy. Minimalizujeme e-maily a v týmu komunikujeme přes náš online CRM systém Bitrix24.

 

10) Preferujeme dlouhodobou spolupráci

Rádi s klienty dlouhodobě rosteme. Společně. Čím více se spojíme ve vzájemné činnosti, tím více užitku můžeme pro klienta v důsledku mít. Krátkodobé projekty jsou super pro občasné vybočení z rutiny. Ale jedině dlouhodobá spolupráce přináší ty správné výsledky.

 

11) Reportujeme. Všechno

Víme, že jedině informovaný klient, který má přehled, je spokojený klient. Jsme absolutně transparentní a dáváme si záležet na tom, aby naši klienti věděli o naší práci pro ně maximum.

 

12) Chceme být v kontaktu

Vše stojí na pravidelném kontaktu. Vzhledem k tomu, jak klíčové oblasti klientova byznysu řešíme, dbáme na pravidelnou komunikaci a maximální informovanost.

 

13) Ke klientům přistupujeme individuálně

Každý klient je jiný. Byť vybíráme taková řešení a nástroje, které lze použít prakticky na jakoukoli firmu v jakémkoli oboru, vždy jejich použití přizpůsobujeme potřebám konkrétního klienta. Neděláme žádná krabicová řešení či obecné poradenství. Přicházíme s konkrétními návrhy na řešení konkrétních problémů.

 

14) Stáváme se Vašimi partnery

Vztah, který s klienty standardně budujeme, přesahuje běžný model konzultant – klient. Díky intenzivní spolupráci získáváme mnohem hlubší vhled do fungování klientova byznysu a jsme tak schopni přinášet nové a nové inspirace ke zlepšení i změně.

 

Naše agentura = Váš stabilní partner

 

15) K práci u klientů přistupujeme holisticky

I když jsou naše služby úzce zaměřené, často při analýzách u klientů přijdeme na různá další omezení a problémy, jež jim brání v plném rozvoji. Víme-li jak, pomáháme klientům i mimo naše obvyklé služby. Nevíme-li, dokážeme jim doporučit vhodné odborníky, kteří danou oblast znají a daný problém jsou schopni vyřešit.

 

16) Umíme přiznat chybu

Víme, že nikdo není dokonalý a všichni děláme chyby, i když v mnoha společnostech se to moc nenosí. My víme, že dělání chyb je součástí učení, což ale neznamená, že chyby vyhledáváme. Naopak, jsme perfekcionisté, kteří chtějí udělat svou práci do puntíku špičkově. Víme ale, že se chyba může stát a pak se k ní přihlásíme a neseme následky.

 

17) Fungujeme v síti

Pokud si s nějakou otázkou či Vaším zadáním nevíme sami rady, máme se na koho obrátit. Plně využíváme výhod propojené ekonomiky a máme vybudovanou síť odborníků v různých oblastech podnikatelské činnosti, které můžeme v případě potřeby k řešení Vašich požadavků přizvat.

 

18 ) Nejsme levní, ale rozhodně se vyplatíme

Hodně investujeme do našeho růstu a do zvyšování přidané hodnoty pro klienty, díky nimž mohou dosahovat skvělých výsledků. Tento rozvoj něco stojí, ale vyplatí se. Oběma stranám. Proto si nebojíme říci o vysoký honorář.

Budování a řízení značky

Návrhy a optimalizace byznys modelů

Marketingové strategie

Systémové nastavení firmy

Design nových produktů a služeb

  • LinkedIn - Bílý kruh
  • Facebook - Bílý kruh
  • Google+ - Bílý kruh
  • YouTube - Bílý kruh
  • Instagram - Bílý kruh
Logo Brand Hub

© 2016 - 2018, Brand Hub s.r.o., IČ: 055 57 411, DIČ: CZ 055 57 411

Cyrilská 508/7, 602 00 Brno  |  Tel.: 739 054 292  |  E-mail: info@brandhub.cz

Zůstaňme ve spojení

Zaujali jsme Vás, ale ještě nejste připraveni na společnou cestu? Přihlaste se k newsletteru

a čerpejte naše volně šířené znalosti pro rozvoj Vašeho byznysu.

Budování a řízení značky

Návrhy a optimalizace byznys modelů

Marketingové strategie

Systémové nastavení firmy

Design nových produktů a služeb

  • LinkedIn - Bílý kruh
  • Facebook - Bílý kruh
  • Google+ - Bílý kruh
  • YouTube - Bílý kruh
  • Instagram - Bílý kruh
Logo Brand Hub

© 2016 - 2020, Brand Hub s.r.o., IČ: 055 57 411, DIČ: CZ 055 57 411

Cyrilská 508/7, 602 00 Brno  |  Tel.: 739 054 292  |  E-mail: info@brandhub.cz